miercuri, 29 februarie 2012

The Queen of Hearts

M-am trezit de dimineata, m-am uitat pe fereastra si…surpriza: ninge din nou! Am auzit ceva la radio ieri, dar pana nu vezi cu ochii tai, nu prea iti vine sa crezi. Speram ca s-au varsat toti fulgii odata; ei bine, nu, au mai ramas si pentru astazi.
Mi-e dor de vara! M-am saturat de zapada si noroi! Vreau caldura insuportabila si praf inecacios!
Vara trecuta, am cumparat de la un targ de “vechituri” din Zurich, o carticica cu poezii pentru copii mici. Este o carticica veche, cartonata, cu ilustratii idilice. Printre altele si o prajitureasa in actiune "on a summer's day"...


Ei, cam asa aratam si noi cand prajiturim...
Si cam asa arata tartele...but on a winter's day. Dar ce conteaza, nu? Acestea sunt detalii!



Cu morcovi, nuca, amestec de condimente, glazura delicioasa cu lamaie...
Pe copii, am hotarat ca ar fi mai bine sa nu ii aratam. Glazura aceea este moale, lipicioasa si se poate manca si cu degetele mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu