duminică, 4 martie 2012

Astenie de primavara? Nu cred!

La revedere Iarna lunga si friguroasa! Bine ai venit primavara! Sambata trecuta am stabilit ca, in acest weekend, vom lua micul dejun afara pe teresa; ne-am trezit, am vazut soare si am zis: cred ca o sa mancam afara! Cum aveam totusi oarecare indoieli, am deschis usa de la terasa si am trimis copiii in recunoastere. Au topait cateva secunde, dupa care s-au imbulzit pe usa inapoi tipand: e friiiig, e friiiig! Asa ca am mancat totusi in casa, cu legamant solemn ca weekend-ul viitor o sa luam micul dejun afara. Cand pregateam masa, pe fundal se auzeau insuportabilele stiri: Bucuresti, cea mai nesigura capitala din punct de vedere seismic, gropile au atins dimensiuni vulcanice, cancerul de col uterin si ceva legat de venirea primaverii. In sfarsit, ceva pozitiv, zic eu in sinea mea. Aiurea! Stirea era despre astenia de primavara, adica depresie si lipsa poftei de mancare. 
Lipsa poftei de mancare? Cum lipsa poftei de mancare? Aici pot eu sa ajut, m-am gandit. Trebuie sa mai postez niste imagini pe blog, sa ajut oamenii sa pofteasca, nu? Prajituresele to the rescue!
Uite niste torturi pentru combaterea asteniei:


Acesta ar fi cu blat pricomigdala si crema de lamaie.


Jofra fina, cremoasa si cu multa frisca naturala...


Krantz, cu nuci pralinate, crema cu ness si crema cu lamaie. 
Mai sufera cineva de lipsa poftei de mancare? Scrieti-ne si va ajutam cu drag!

Un comentariu: